Posted by: Lumy | September 2, 2011

CHIFTELUTE DE DOVLECEI


Toata vara mi-am propus sa gatesc acest fel de aperitiv ,dar din N motive abia acum am reusit; este o reteta simpla si fara multe calorii, o puteti face si de regim nemaiprajind chiftelele ci bagandu-le la cuptor ,asa cum de altfel  am procedat eu.

ingrediente :

-3 dovlecei potriviti

-4-5 catei de usturoi

-marar si patrunjel

-150 gr branza de vaci sau telemea

-sare,piper

-1 ou

dovleceii se rad pe razatoarea mare,se sareaza si se lasa la scurs 1 ora .

dupa ce s-au scurs bine , se adauga oul, usturoiul zdrobit ,sare ,piper,verdeata tocata si branza rasa

in alte retete am vazut ca se pune si un pic de faina ,dar eu nu o folosesc

se amesteca toate ingredientele

intr-o tava tapetata cu hartie de copt se ia din compozitie cu ajutorul unei linguri si se formeaza gramajoare ,care se aseaza in tava; se introduc la cuptor 35-40 min la 180 gr. pana se rumenesc .

cine doreste sa  prajeasca chiftelele ,   inainte de a le praji  se tavalesc in faina.


Leave a Reply

Categories

