Posted by: Lumy | May 20, 2011

SARATELE


Astazi va propun o reteta  de ceva sarat care merge intotdeuna cu un pahar de bere sau vin la iarba verde acolo unde le vom devora noi maine.

ingrediente :

-200 gr branza mai sarata ( eu am avut branza de oaie si de burduf )

-1 cutie mica de smantana

-3/4 pachet unt

-1/2 pachet mic de drojdie proaspata

-1 lgt otet

-faina cat cuprinde ( ceva mai mult de 500 gr )

-cascaval ras

-mac

-1 ou

Branza o sfarmam in castronul in care  preparam; drojdia se amesteca cu un varf de lingurita de zahar si putina apa calda si o lasam la dospit;

peste branza sfaramata bine se adauga untul rece  taiat cubulete , smantana , drojdia dospita si otetul.

se amesteca foarte bine si se adauga cate un pic de faina

aluatul trebuie sa fie foarte legat sa nu se mai lipeasca de maini

aluatul se lasa sa se odihneasca aprox 1 ora ( eu l-am lasat pe masa de bucatarie acoperit cu un servet )

se intinde apoi aluatul cu sucitorul intr-o foaie de 1 cm grosime, se unge cu oul batut

peste oul batut radem cascaval si presaram mac sau chimen ( eu chimen nu prefer )

se taie in bastonase cu rozeta sau cutitul si se aseaza in tava de aragaz tapetata cu hartie de copt

se tin la cuptor 10-15 min la foc potrivit

revin cu poze de la iarba verde maine.


Responses

  1. am facut saratelele astazi………o minunatie………am respectat reteta ıntrutotul……….super……multumim Lumy.


Leave a Reply

Categories

