Posted by: Lumy | February 18, 2011

NEGRESA


Intr-o seara friguroasa ca aseara mi s-a facut pofta de   ceva dulce iar dupa un scurt inventar prin frigider , m-am oprit la negresa; recunosc , nu am mai facut-o niciodata , dar am mancat de multe ori la prieteni.

ingrediente :

-1 1/2 cana zahar

-1 1/2 cana faina

-1 cana lapte

-1 cana ulei

-4 oua

-4-5 lg cacao ( eu am pus un plic de la Dr.otker )

-zahar vanilat

-1 plic praf de copt

-1 mana nuca tocata grosier

Zaharul , cacao si zah vanilat se pun intr-un vas si se amesteca apoi se adauga incet laptele si uleiul ,omogenizand bine compozitia

vasul se pune pe foc pana da in clocot, apoi se opreste din compozitie 1 cana, restul lasandu-se sa se raceasca

intre timp batem spuma albusurile

tocam nuca grosier

amestecam faina cu praful de copt

in compozitia racita adaugam galbenusurile pe rand amestecand bine dupa fiecare

apoi si nuca tocata

punem si faina iar la sfarsit albusurile spuma

compozitia rezultata o turnam in tava tapetata cu hartie de copt si o introducem la cuptor, 35-40 min , facem proba cu scobitoarea

cu 5 minute inainte de a fi gata turnam peste prajitura siropul oprit si o mai lasam in cuptor 5-8 min .

se serveste alaturi de o cana de ceai sau de ce nu o cana de vin fiert !


Leave a Reply

Categories

