Posted by: Lumy | February 1, 2011

CHIPSURI HOME MADE


Cred ca toti, mai devreme sau mai tarziu ar trebui sa eliminam din alimentatie E-urile, la mine in familie chipsurile din supermarket nu se cumpara mai deloc,foarte rar cand Monia se roaga de noi ca i s-a facut pofta de ele; intr-una  din zile pentru ca aveam in congelator o punga de lipie m-am gandit ca as putea sa le prepar chipsuri, asa ca nu am mai stat pe ganduri si am purces la pregatit :

-2-3 felii lipie

-1 lgt sare

-piper macinat

-2 lgt boia dulce

-1 lgt boia iute

-ulei de masline

 

painea se taie bucati potrivite

sarea , boiaua iute si cea dulce , piperul se amesteca cu uleiul de masline

condimentele cu ulei se toarna peste bucatile de paine si se amesteca bine

apoi se pun in tava  si se introduc la cuptor

se tin la cuptor pana devin crocante , aprox 20 min

noi le-am servit asa simple dar si cu fasole frecata cu usturoi si ulei

 


Responses

  1. Foarte bine arata si intr-adevar sint delicioase..eu mai adaug si praf de usturoi,foarte bune!un weekend placut!

    • da , ai dreptate cu praful de usturoi , eu am uitat de el, o idee buna !


Leave a Reply

Categories

