Posted by: Lumy | January 1, 2011

CURCAN LA CUPTOR


ASTAZI ESTE PRIMA ZI A NOULUI AN , TOATA LUMEA A MANCAT , DANSAT SI S-A DISTRAT DE REVELION, ASA CA AVEM NEVOIE DE O MANCARE MAI USOR DE DIGERAT .

SE FACE UN AMESTEC DIN URMATOARELELE INGREDIENTE CU CARE VOM UNGE CURCANUL :

1 CAPATANA MARE DE USTUROI SE PISEAZA CU 2-3 LG SARE SI APOI SE ADAUGA CATEVA LINGURI DE ULEI DE MASLINE , AMESTECAND CONTINUU CA LA MAIONEZA. PESTE  PASTA REZULTATA SE ADAUGA PIPER, BOIA DULCE , UN PIC DE BOIA IUTE , CIMBRU, MAGHIRAN ,OREGANO.


CURCANUL CARE AL MEU A AVUT IN JUR DE 4 KG , SE SPALA PE INTERIOR SI EXTERIOR SI SE STOARCE PE EL ZEAMA DE LA 2 LAMAI, APOI SE LASA SA INTRE LAMAIA IN CARNE APROX 1 ORA .

DUPA CE ZEAMA DE LAMAIE  S-A PATRUNS IN CARNE,  SE UNGE CURCANUL CU PASTA DE USTUROI IAR IN INTERIOR SE INTRODUC JUMATATI DE MERE.E DE PREFERAT SA SE LEGE PULPELE CURCANULUI,PENTRU CA LA COACERE ARE TENDINTA DE SE DEZMEMBRA( eu nu am facut-o si cam asta am patit,data viitoare am sa le leg )


CURCANUL TREBUIE TINUT IN CUPTOR LA FOC POTRIVIT APROX 3-4 ORE.


Leave a Reply

Categories

