Posted by: Lumy | December 21, 2010

FURSECURI FRAGEDE SI PUFOASE


intotdeauna mi-a placut sa fac fursecuri de Craciun , sa intampin colindatorii cu aceste prajiturele colorate , dar de fiecare data nu eram incantata de reteta pe care o aveam , pana azi cand am pus mana pe o reteta frageda dar si pufoasa.

nu este deloc complicat in a le pregati iar daca mai aveti pe langa casa omului si cate un copil ,atunci totul devine usor; de forme , cred ca toate gospodinele au  prin sertare diferite figurine gen  trifoi, inimiora, steluta sau braduti, dar sa nu mai pierd timpul si sa va prezint fursecurile mele:

ingrediente ( ptr 2 tavi de aragaz ):

-250 gr faina

-150 gr unt

-125 zahar

-2 oua

-1 praf de copt

-zahar vanilat , coaja de portocala

faina se amesteca cu praful de copt ( nestins ) iar in mijlocul ei se adauga oaule , zaharul , untul taiat in bucati mai mici , zaharul vanilat si razatura de portocala.

se framanta bine pana nu se mai lipeste de mana , daca mai trebuie mai adaugati un pic de faina ; aluatul format se tine la frigider 1 ora

apoi se intinde cu sucitorul o foaie potrivita ( nici subtire dar nici foarte groasa ) si se taie cu formele; eu am taiat mai multi braduti, floricele  si stelute , sa fiu in ton cu atmosfera de afara.

fursecurile formate se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt si se introduc la cuptor 8-10 min , cand devin   maronii pe partea pe care sunt asezate in tava .

am colorat cateva fursecuri cu creioane pentru decor de la dr.oetker,restul le-am pudrat cu zahar pudra .


WP_20141224_002


Responses

  1. am facut astazi…….Lumy ,o bunatate de fursecuri mi-au ieşit, multumesc mult mult, mi-am facut fetita fericita şi dulce……….te pupim

    • Bravo !! stiam eu ca poti !!
      pupici lui Emine !


Leave a Reply

Categories

