Posted by: Lumy | December 4, 2010

SUFLEU DE CONOPIDA


Conopida inca se mai gaseste prin piata ,iar reteta aceasta este foarte usor de facut si foarte gustoasa.

ingrediente :

-1 conopida potrivita

-100 gr unt

-100 gr branza telemea( eu am avut branza ceddar )

-3 oua

-150 gr smantana

-1 lg faina

-sare , piper

conopida  taiata in buchetele mici ,se fierbe in apa cu sare.( eu am mai avut si cateva buchetele de brocoli )



intr-un vas ( eu am facut in vasul de yenna ) uns cu unt se pune jumatate de cantitate de conopida si cateva  buchetele de brocoli  se pune deasupra lor unt taiat marunt, apoi o ploaie de branza rasa


se continua cu  conopida  ramasa ( eu si de brocoli )apoi unt si branza.


deasupra lor se pune sosul facut din cele 3 oua batute bine cu smantana si faina condimentate cu sare si piper.

peste sos radem putin cascaval


se introduce vasul la cuptor aprox 20-25 min


se serveste ca atare sau ca si garnitura langa o friptura , noi am servit alaturi de un crap la cuptor, reteta aici



Leave a Reply

Categories

