Posted by: Lumy | December 2, 2010

PULPE DE PUI MARINATE IN IAURT


Vazusem reteta aceasta pe euforia tv, mai pe vara , dar nu m-am incumetat niciodata sa fac , si asta pentru ca  nu prea intelegeam rostul iaurtului ,  pana ieri cand mi-am luat inima-n dinti si am prestat-o, a iesit o friptura foarte aromata si frageda care si-a pastrat fragezimea si a doua zi.

ingrediente marinata :

-1 cutie iaurt mic

-o bucata ghimbir

-3-4 catei usturoi

-1 lg otet balsamic

-cimbru , boia , rozmarin , sare si piper

-pulpe de pui

iaurtul se amesteca cu ghimbirul dat pe razatoare, usturoiul tacat marunt, otetul balsamic   si restul condimentelor;


in acest bait se pun pulpele de pui si se tin cat mai mult la frigider ( eu le-am tinut vreo 4 ore ) apoi se pun in tava cu putina apa si baitul in care au stat pulpele si se introduc la cuptor o ora si jumatate.

noi le-am servit cu un piure de cartofi si castraveciori murati , alaturi de castane coapte.

castanele inainte de a fi bagate in cuptor se intep cu varful cutitului , ca sa nu explodeze in cuptor


Responses

  1. Vai ce minunat arataaaa. Mi-ai facut pofta :)) Cat despre castane…de mult vreau sa maninc castane copate. Acum stiu la cine sa ma duc :))


Leave a Reply

Categories

