Posted by: Lumy | November 20, 2010

TRABUCURI UMPLUTE CU CREMA


Reteta este luata de pe culinar, o reteta simpla dar foarte gustoasa si apreciata de toti musafirii, eu am mai modificat un pic cantitatile, dar voi scrie reteta asa cum este ea postata pe culinar :

ingrediente :

-1 pachet foi placinta

-5 cani de lapte ( eu am pus 1 l )

-1 cana zahar ( eu am pus 3/4 cana )

-1 cana gris

-2 oua

-1 galbenus

-1 cana unt topit ( eu am pus  cam 1/2 pachet )

-zahar vanilat

SIROP :

-3 cani zahar ( eu am pus 2 cani )

-2 si 1/2 cani apa ( eu am pus 2 cani )

– 1 lingura zeama lamaie

Se bat bine ouale si galbenusul cu mixerul , se adauga zaharul pana devine o spuma, apoi se adauga si grisul in ploaie.


intr-o cratita se toarna laptele apoi se adauga amestecul de gris si se pune la foc amestecand cu telul pana devine crema; se ia de pe foc cratita si se adauga zaharul vanilat.

foile de placinta se taie in patrate de aprox 12 cm, se iau cate 2 foi se ung cu unt topit apoi se pun una peste alta , se ia cu o lingurita  compozitie de gris racit si se infasoara foile de placinta asemenea unor sarmale.( nu se va exagera cu compozitia sa devina foarte mari pentru ca la cuptor va iesi umplutura din foi , am patit-o EU , LA CATEVA !!!  ).



intr-o tava unsa cu unt topit se aseaza rulourile unul langa altul si se dau la cuptor la 180 gr pentru 30-35 min ( pana devin aurii ).

intre timp facem siropul. fierbem apa cu zaharul 20 min iar la final se adauga zeama de lamaie.


cand scoatem traburile de la cuptor le ungem cu sirop, dar nu turnam pe ele siropul ca altfel se vor strica .


sunt mai bune a 2 zi cand sunt racite foarte bine si inmuiate de sirop.


Leave a Reply

Categories

