Posted by: Lumy | November 16, 2010

TORT MONIA


Astazi este ziua printesei mele , MONIA , care implineste 8 ani, si cum ea este fan ciocolata si-a dorit un tort foarte ciocolatos , asa ca dorinta i s-a implinit.

reteta este blat de cacao , crema ganash de ciocolata si crema de piersici .

LA MULTI ANI , MONIA ! sa fii sanatoasa,  sa inveti bine la scoala si sa ne asculti pe noi , parintii tai. Te pupam  si te iubim mult , mami si tati !

pentru ca am adus modificari cremei de piersici am sa postez reteta exacta , si asta pentru ca intr-adevar a iesit o crema foarte buna, asadar avem nevoie de urmatoarele ingrediente :

-1 cutie mascarpone

-250 gr piersici din compot

-5 lg cu varf  zahar pudra

-1 plic gelatina

-250 ml frisca lichida

 

mascarpone se freaca cu zaharul pudra, piersicile se fac piure la robot , gelatina se hidrateaza in 3-4 lg din  sucul de la compot, frisca se bate . Se amesteca toate.

 



Responses

  1. Multumesc pentru atentia acordata si aici gasesti cateva detalii pentru marginea de ciocolata http://torturilesandei.blogspot.com/2010/05/tort-adelina.html

    • multumesc si eu sandrina, am sa incerc marginea din ciocolata cu proxima ocazie

  2. mi-a placut foarte mult tortul , este foarte frumos ornat , o sa-l fac si eu cu proxima ocazie


Leave a Reply

Categories

