Posted by: Lumy | October 28, 2010

TAGLIATELLE CU FRUCTE DE MARE


O reteta simpla si rapida pentru o cina cand nu prea ai mult timp de stat prin bucatarie .

ingrediente :

-1 pachet amestec  fructe de mare

-3-4 catei de usturoi

-1 ardei iute

– sare , piper

-paste  tagliatelle  ( eu am facut pastele in casa cu o zi inainte de a le folosi ).

ingrediente  tagliatelle :

reteta este foarte simpla, am gasit-o in cartea lui Jamie Oliver, practic pentru fiecare ou folosit se adauga 100 gr faina, cum eu am folosit si spanac fiert in compozitia lor  , am optat pentru 2 oua , o mana de spanac fiert si tocat marunt si un pic mai mult de 200 gr de faina.

se  amesteca ouale , spanacul si faina pana se formeaza  un aluat destul de elastic ( mare grija , nu se adauga sare sau ulei  in aluatul de paste) si se framanta 5 min,apoi se lasa sa se odihneasca 30 min , dupa care se intinde o foaie subtire si se taie fasii de 1-2 cm.

pastele trebuie sa stea macar cateva ore la uscat  inainte de a le folosi.

apoi se pun la fiert in apa cu sare

intr-o tigaie cu putin ulei de masline se pune ustutoiul si ardeiul iute  ambele taiate rondele se lasa cat sa se rumeneasca un pic usturoiul si se adauga si fructele de mare ( decongelate si spalate inainte ), se amesteca bine , se adauga sare si piper si la sfarsit  tagliatellele fierte, lasandu-le si pe ele 1-2 min

TIPS :Cine doreste poate adauga in sosul fructelor de mare un pic de smantana lichida pentru gatit

Leave a Reply

Categories

