Posted by: Lumy | June 12, 2010

INGHETATA DE CAPSUNI SI KIWI


Pe canicula de afara ce e mai bun decat o inghetata?zis si …facut, am trecut  imediat la inventariatul  fructelor din frigider;am mai gasit o mana de capsune , vreo cateva kiwi, deci…materie prima aveam , elan aveam, ce sa mai pierd timpul , am trecut la fapte .

ingrediente :

-6 oua

-500 ml lapte

-350 gr zahar

-300 gr capsune

-400 ml frisca lichida

-5 kiwi

– o mana de nuci

-2-3 lg zahar ptr caramel

pentru inceput am amestecat  ouale , zaharul si laptele si le-am pus la foc pe baie de abur pana s-a ingrosat compozitia ca o smantana.

capsunele  le-am bagat la blender pana au devenit ca un piure , am adaugat peste ele 2 lg de zahar si le-am pus pe foc pana au dat in cateva clocote -4-5 min.

kiwi le-am pus si pe ele la robot si am urmat acelasi procedeu ca, capsunele( pe foc cu 2 lg de zahar, apoi l-am lasat la racit ).

cat timp cele doua compozitii s-au racit , am batut frisca

cele 2-3 lg de zahar le-am topit iar cand a devenit caramel am adaugat nucile , am amestecat repede si apoi am rasturnat compozitia pe un tocator uns cu ulei; dupa ce s-a racit am zdrobit cu un facalet compozitia pana s-a maruntit.

intr-un vas am amestecat 1/2 din compozitia de oua racita cu capsunele racite si cu 1/2 din cantitatea de frisca batuta. Am rasturnat compozitia rezultata intr-o caserola si am bagat-o la congelator.

restul de compozitie de oua  am amestecat-o cu compozitia de kiwi racita, nucile caramelizate si frisca batuta ramasa. am pus-o si pe ea la congelator.

astept sa se intareasca inghetata sa postez poza cu produsul finit.



Leave a Reply

Categories

