Posted by: Lumy | June 2, 2010

CORNULETE CU RAHAT


Un dulce care merge intotdeauna langa o ceasca de cafea sau ceai, sau pur si simplu de rontait in fatza televizorului; cam la asta m-am gandit cand mi-a venit ideea de cornulete, si zis si facut,am dat fuga la caietul cu retete ;

 ingrediente :

-250 gr faina

-125 gr unt( margarina)

-100 gr iaurt sau smantana

-25 gr drojdie

-25 gr zahar

-2 lg otet

-arome

-rahat, nuca, gem


Untul se freaca spuma, se adauga iaurtul, aromele , drojdia ,zaharul si faina; se framanta 5-10 min si apoi se lasa la frigider 30 min ; eu am lasat coca de pe o zi pe alta;


a doua zi am intins coca cu sucitorul , am taiat triunghiuri cu ajutorul unei farfurii si am umplut cornuletele cu rahat , nuca si gem.


se introduc la cuptorul incins 20-25 min.



Leave a Reply

Categories

