Posted by: Lumy | April 21, 2010

CORNURI CU FINETTI


Se anuntasera musafiri pentru dupa-amiaza, si m-am tot gandit ce dulce sa pregatesc rapid si sa fie si gustos, iar solutia mi-a dat-o scumpica mea fetita MONIA , cornuri cu crema de ciocolata, zis si facut .

INGREDIENTE :

-550 gr faina

– 1/2 pachet de unt ( sau 100 ml ulei)

-100 g r zahar

-2 oua

-1 cub drojdie

-150 ml lapte

– 1 praf de sare

-1 plic zah vanilat

-coaja de portocala sau lamaie

Intr-un vas se amesteca ouale , sarea, untul taiat bucati mici , zaharul, aromele si 1/2 din  lapte;

drojdia se amesteca cu 1 lingurita de zahar si un pic de lapte si se lasa la dospit;

in mijlocul fainii se pune compozitia de oua , se adauga si drojdia dospita, se framanta adaugandu-se si restul de  lapte caldut .

se lasa la dospit aprx 1 ora, apoi se intinde o foaie rotunda,( se da forma ajutandu-ne de o farfurie) si se taie in 4 apoi inca in 4 ,obtinand 8 triunghiuri

pe fiecare bucatica se pune crema de ciocolata ( sau dupa preferinta ,rahat , nuci , gem , ) se ruleaza , se aseaza cornurile intr-o tava tapetata cu hartie de copt ,se lasa 20-30 min sa mai creasca un pic apoi se ung cu galbenus de ou amestecat cu un pic de lapte si se baga la cuptor la 180 g  25min( pana devin maronii la margine ).

cand se scot din cuptor se pudreaza cu zahar pudra.



Responses

  1. Suna bine, arata si mai bine..dar de azi sunt la regim :((

    Un desert cu salata nu exista? =))

  2. am facut si eu dupa reteta gasita aici. au iesit super bune.

    • ma bucur ca ti-au placut , te mai astept sa-mi incerci si alte retete.

  3. astept sa fie gata si iti zic cum au iesit

  4. si apropo in reteta aparae de 2 ori adaugi laptele caldut dupa ce mentionezi ca se piune impreuna cu ouale etc…. apoi adaugi si laptele caldut in castonul cu faina, !ceva nu am inteles dar le-am dres eu!mersi

    • ai dreptate; am modificat .
      sper ca ti-au reusit cornurile !!

  5. foarte bune sunt ! am facut ieri si am primit multe complimente de la sotul meu ;;) multumesc pentru reteta!

    • ma bucur ca ti-au reusit,succes in continuare !!

  6. Ce gramaj are cubuletul de drojdie?

    • deobicei ,pe cubul de drojdie proaspata e scris si pentru cata cantitate de faina merge ..sunt cuburi ptr 500 gr de faina ( ambalaj argintiu ) dar si cuburi ptr 1 kg de faina ( cu ambalaj galben ); daca folosesti drojdie uscata ,cea de la DR.Othker pliculetul are 7 gr si merge la 500 gr faina


Leave a Reply

Categories

