Posted by: Lumy | April 16, 2010

SNITEL DE VITEL CU MORCOVI SI CARTOFI CU ROZMARIN


Reteta asta am facut-o plecand de la snitelele pe care le vroiam sa le gatesc in azi , si a continuat cu garnitura pe care o aveam in momentul acela prin frigider si  care a iesit super gustoasa.

asadar avem nevoie de :

-carne de vitel ( sau de orice fel doriti )

-2-3 morcovi

-2-3 cartofi

-rozmarin

– 1 leg ceapa verde

– 1leg usturoi verde

-1 leg leurda( o aveam prin frigider, dar voi puteti sa nu o folositi daca nu va place )

– 2 oua

-2 lg faina

– 2-3 lg lapte

-sare , piper

Carnea se feliaza ptr snitele , se bate cu ciocanul, se condimenteaza;

ouale se amesteca cu laptele ,faina , sare , piper;

bucatile de carne se dau prin pane si se prajesc;

morcovii se taie rondele si se fierb in apa cu sare ; cartofii se taie in felii groase si se fierb in apa cu sare si 3 catei de usturoi presati doar 3 min apoi se scot si se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt , se adauga pe ei usturoi( daca-i dorim mai usturoiati ) si rozmarin tocat apoi se baga la cuptor 30 min.

ceapa verde , usturoiul si lerda se toaca marunt .

verdeturile se strag la tigaie cu un pic de ulei masline sau unt , se adauga si morcovii si se lasa cateva minute.

Snitelele se servesc cu morcovii si cartofii cu rozmarin; o reteta usoara pentru stomac  si pentru silueta.


Responses

  1. Nu stiu cum s eface, ca atunci cand imi este foame…intru pe blogul tau.
    MI-ai facut o poftaaaaa.
    Arata delicios. Imi place ca ai gatit carne alaturi de legume. Eu am saincerc reteta cu snitel de pui

    • george , ma bucur ca ti-a placut reteta mea , te invit si sa o incerci; desigur , snitelele le poti face din ce carne doresti.

  2. deaja ma luat o foameeeeeeeeeeeeeeeeee…………………………


Leave a Reply

Categories

