Posted by: Lumy | April 4, 2010

DROB DE MIEL


Ca tot romanul gospodar , nu exista Paste fara miel, adica fara ciorba, drob si friptura; cu stufatul de miel , recunosc ca nu sunt asa prietena , prefer sa mananc in stare naturala usturoiul si ceapa verde;dar sa revenim la oile noastre ,adica la drobul de miel , pentru care avem nevoie de toate organele bietului animal: ficat , splina , rinichi, inima, pe care le fierbem si dupa ce s-au racit le macinam( fie la robot , masina de tocat sau la SATAR- manual ) ; trebuie sa-i multumesc  dragei mele mame ,care a avut rabdarea de a le toca cu mana, incet -incet cu satarul;

compozitia se amesteca cu 300-400 gr carne tocata de miel( eu am pus de vitel, imi mai ramasese tocata  de la sarmale), 4-5 oua batute, 4 leg de ceapa verde , 4 leg de usturoi verde, 1 ceapa uscata, marar si patrunjel verde, sare , piper , un pic de boia ,cimbru si coriandru pisat.

Se fierb 4 oua, sau poate le aveti deja de cand le-ati vopsit si vi s-au spart la fiert; se ia o tava de cozonac, se tapeteaza cu hartie de copt se aseaza in ea prapurul de la miel ( cine nu are prapur poate sa puna direct compozitia in tava pe hartia de copt si nu se va rupe ) apoi 1/2 din compozitia de carne , se aseaza ouale fierte deasupra iar apoi se pune restul de compozitie de carne, se imbraca cu prapurul si se da la cuptor 50 min ( pina se rumeneste frumos deasupra ).


Responses

  1. Wouuu ce bine arata, sincer mie mi se pare foarte greu de facut acest preparat , am incercat odata sa-l fac si a iesit ceva foarte imprastiat in toata tava , nu mi s-a legat deloc compozitia si de atunci nu am mai incercat, dar cred ca acum vazand reteta ta am sa incerc sa fac cu organe de pui ;
    Hristos a-nviat !

    • alina draga, eu nu am incercat cu organe de pui dar nu vad de ce nu ar fi gustos; mai incearca odata , stii cum se spune , prima oara arunci mancarea, a 2 oara e comestibila , iar a 3 oara e REUSITA ;
      succes

  2. Eu nu sunt mare fan in ceea ce priveste drobul. Prea multe maruntaie😛 Dar asta din poza ta arata bine..pun ramasag ca si la gust este excelent!


Leave a Reply

Categories

