Posted by: Lumy | April 1, 2010

Chiftelute din fidea umplute cu carne si parmezan


CHIFTELUTE DIN FIDEA UMPLUTE CU CARNE SI PARMEZAN

Am vazut reteta asta pe RAI UNO, intr-o binecunoscuta emisiune culinara , prezentata de Antonela Clerici, la vremea respectiva , acum recunosc ca nu am mai urmarit-o din lipsa de timp si ptr ca Antonela intre timp a devenit mamica, dar sa revenim la reteta;

-avem nevoie de 1 punga de fidea ( eu am avut baneasa) care se fierbe in apa cu sare , cat scrie pe punga, apoi se scot si se lasa la racit.

-1/2 kg de carne tocata ( eu am avut de pui ) se pune la calit cu ceapa , se condimenteaza cu sare , piper, cimbru si se lasa pe foc pina se patrunde suficient; cand s-a racit compozitia se adauga  o mana de parmezan ras( eu am folosit un cascaval mai sarat).

acum revenim la fideaua care intre timp s-a racit , se adauga peste ea 2 galbenuri batute bine si o mana de parmezan( neaparat parmezan , nu cascaval).

din compozitia de fidea se ia cat o galusca si se modeleaza in maini, se pune in mijloc 1 lingurita din compozitia de carne, se modeleaza chifteaua , apoi se da prin faina ,ou batut si pesmet;

se prajesc in ulei si se servesc calde alaturi de ce doriti: legume , salata , sos.

eu le-am servit cu sos din smantana, usturoi si marar


Responses

  1. Mamaaaace bunatati!
    Cu asa ceva nu m-ai servit!
    Cand mai faci?

  2. draga George imi pare rau ca nu ai apucat sa gusti chiftelutele dar a fost bataie pe ele, parca se bateau turcii la gura noastra;promit ca data viitoare sa-ti opresc si tie o portie.


Leave a Reply

Categories

