Posted by: Lumy | December 11, 2009

Briose cu ciocolata si nuci


Aveam pofta de ceva dulce si cum aveam o forma de briose abia cumparata , mi-am luat carnetelul de dulciuri si am cautat o reteta mai usor de facut si mai economa; am gasit o reteta pe care o am de la o buna amica ,plecata acum din tara.

Ingrediente :
1 cana de zahar
– 2 cani de faina
– un varf de lgt sare
– 1 plic praf de copt
– 1 cana de lapte sau iaurt
– 2 oua mari
– 100 ml ulei
– ciocolata , nuci , stafide

albusurile se bat spuma; separat se amesteca galbenusurile cu zaharul, laptele sau iaurtul, uleiul si sarea; se adauga si albusurile amestecand incet de sus in jos; faina se amesteca cu praful de copt si se torna incet peste compozitie; se ia forma de briose , se unge cu unt , se pune in fiecare forma un pic de hartie de copt , se adauga compozitie astfel incat sa fie la 1/2 formei , apoi se pune cate o bucata de ciocolata, nuci , stafide , se mai adauga 1/2 de ligura de compozitie , asa incat sa nu fie prea plina forma de briosa ptr ca la coacere s-ar putea sa dea pe afara.
se coc in cuptor la 180 gr 20 min.

IMG_4221IMG_4222IMG_4224


Responses

  1. Mama ce bune au fost. Ne-am batut pe ele acasa :)) Mai venim pe la tine in vizita.


Leave a Reply

Categories

