Posted by: Lumy | June 13, 2011

RULOURI UMPLUTE CU CREMA DE VANILIE


Am stat si m-am gandit ce sa fac dulce de Rusalii, astfel incat sa nu-si schimbe forma la transport dar si sa arate bine in farfurie;mi-am amintit de reteta de conuri umplute cu diferite  creme asa ca… pune-te si cauta formele pe care nu le mai gaseam nemai utilizandu-le de multa vreme. Nu am regretat ca am ales aceasta reteta , s-au mancat imediat pana seara ne mai ramanand nimic.

ingrediente aluat :

-3 oua

-7 lg zahar

-7 lg ulei

-7 lg lapte

-1 lg amoniac stins

- faina cat cuprinde ( aprox 500 gr )

intr-un castron mai mare amestecam ouale cu zaharul, uleiul ,laptele

se aduaga si amoniacul stins cu putin otet si faina, astfel incat sa rezulte un aluat omogen.

coca se intinde cu sucitorul intr-o foaie potrivita, se taie apoi fasii

fasiile de aluat se ruleaza pe conuri

conurile se introduc la cuptor aprox 15 min, pana devin usor maronii( ele trebuie  sa ramana pufoase ,daca stau prea mult in cuptor vor devenii crocante )

se umplu dupa preferinta, eu le-am umplut cu crema de vanilie facuta dintr-o budinca de vanilie la care am adaugat 1/4 pch unt alifiat.

Responses

  1. super arata ınsa eu nu am con metalic ca tine………multumesc pentru toate retetele minunate,, departe de tara facand aceste minunate prajituri dupa retele tale ma simt ca şi cand aş fi acasa…….ın Romania……te pupim şi spor la prajiturele

    • si eu va pup rodi….astept sa ne vedem curand


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

