Posted by: Lumy | February 26, 2011

PRAJITURA TOSCA


Inca de cand am vazut reteta postata pe blogul Amaliei, mi-am zis ca trebuie neaparat sa o incerc si eu, eh bine ..uite ca i-a venit randul ; intr-adevar este o prajitura fina datorita macului din blat dar  si a cremei  aromate si gustoase;v-o recomand din toata inima, multumesc Amalia pentru reteta.

ingrediente :

-8 oua

-200 gr zahar + inca 8 lg

-50 gr nuca cocos

-100 gr mac

-4 lg faina

-1 plic budinca vanilie

-300 gr unt ( margarina)

-250 gr ciocolata

-300 ml lapte

-1 praf de copt

-biscuiti  cat sa acopere tava ( eu am folosit piscoturi )

incepem cu blatul :

albusurile se bat spuma se adauga cele 200 gr zahar si se continua mixarea pana se topeste zaharul; apoi se adauga nuca de cocos , macul si faina amestecata cu praful de copt.

compozitia o turnam in tava tapetata cu hartie de copt  , o introducem la cuptor 15-20 min

crema :

galbenusurile se freaca bine cu cele 8 lg de zahar , se adauga apoi laptele si praful de budinca si se pune la foc pana se ingroasa.

untul se fraeca bine si cand crema s-a racit complet se adauga cate putina crema in unt, pana o incorporam pe toata.

peste blatul racit se aseaza crema

iar peste crema se aseaza biscuitii sau piscoturile

peste piscoturi se toarna ciocolata topita

se da la rece cateva ore


TIPS : cine doreste poate insiropa un pic blatul cu un sirop din apa ,zahar si esenta de lamaie

Responses

  1. cred ca am sa o ıncerc şi eu……..mi-ai cam facut pofta………

    • astept si poza ta ,hai curaj !!


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

