Posted by: Lumy | December 9, 2010

PUI SHANGHAI


Cred ca toata lumea a auzit ( daca nu a si mancat) de aceasta reteta ; i-am promis fetei mele , Monia , ca-i voi face azi pui shanghai, si a trebuit sa ma tin de cuvant; eu nu prea agreez prajelile si le evit pe cat de mult pot, dar azi am facut exceptie si am mancat si eu ;

reteta este foarte simpla , iar daca intrebi mai multe persoane fiecare are varianta lui, eu azi va propun una din variantele pe care le-am gasit pe google, bine-nteles ajustata dupa preferintele  mancaciosilor familiei mele.

ingrediente :

-1 piept de pui

-2 oua

-3 lg sos de soia

-1 lg mustar

-1 bucata mica de ghimbir

-3 catei de usturoi

-sare, piper

-un pic de boia dulce ( daca doriti mai picant puteti folosi boia iute )

- 2 lg amidon

-1 lgt zahar brun


pieptul de pui se taie fasii subtiri

intr-un castron amestecam  ouale , sosul de soia,mustarul,ghimbirul dat pe razatoarea mica,usturoiul tocat marunt, sare, piper , boia, zaharul brun si amidonul , trebuie sa rezulte o compozitie de consistenta smantanii ( daca e mai lichida adaugati 1 lg faina sau amidon )

in aceasta compozitie se pun bucatile de pui , si se lasa 1 ora sa se intrepatrunda aromele in pui.

intr-un castron amestecam cateva linguri de pesmet cu susan

scoatem bucatile de pui  din marinata si le dam prin pesmetul amestecat cu susan , dupa care le prajim in ulei incins la foc potrivit;

se servesc cu ce doreste fiecare, noi le-am servit cu salata de sfecla

Responses

  1. da am mancat, nu mi-a iesit asa de bine, cum arata aici…

    dar astia fac in mod profi si-ti aduc si la tine acasa:

    http://www.netpizza.ro/restaurant_orient

    (pe situl asta mai sunt si alte restaurante,bucatarii, japoneza, chestii exotice, etc)

    • nu stiam site-ul ; dar ce faci tu acasa nu se compara cu ce-i cumparat.

  2. [...] Sursa foto [...]


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

