Posted by: Lumy | April 4, 2010

PASCA FARA COCA


Anul acesta de Sfintele sarbatori  Pascale  nu am mai facut pasca din aluat de cozonac si asta pentru ca am vrut sa incerc o reteta de pasca pe care o am de la buna mea prietena Ileana, careia -i multumesc ;

INGREDIENTE :

6 oua

6 lg zahar

1/2 pachet unt

1/2 kg branza de vaci

3 lg faina

1 praf de copt

2 plicuri zahar vanilat

stafide ( dupa plac, mai multe , mai putine )

se amesteca galbenusurile,zaharul ,untul, branza, stafidele inmuiate in prealabil  si zaharul vanilat si se lasa deoparte ;  faina se amesteca cu praful de copt( eu din greseala l-am stins ) ; se bat spuma albusurile de la oua si se amesteca cu compozitia de galbenusuri alternand faina  ; se pune in tava tapetata cu hartie de copt si se baga la cuptor 40 min la 180 gr.


poza in sectiune nu a mai avut din ce sa fac , si asta pentru ca s-a devorat toata.

inca odata multumesc Ileana pentru reteta !

revin cu poze noi , sectiunea :

Responses

  1. toate mancarurile tale arata foarte bine cu siguranta sunt si delicioase ,multumesc ptr. said


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

